Eddig 937 565 522 Ft kárt derítettünk fel.

Gyakori kérdések

 

  1. Mennyi idő alatt kapom meg a választ?

    Jellemzően 1 órán belül, munkanapokon 9:00-tól 18:00-ig.
    Szolgáltatásunk hétvégén és munkaszüneti napokon nem elérhető. A hétvégén és munkaszüneti napokon indított lekérdezések a következő munkanapon kerülnek megválaszolásra.

  2. Honnan származnak a kárelőzményre vonatkozó adatok?

    Szolgáltatásunkat kibővítettük, így a magyarországi károk több mint 90%-ára van rálátásunk. A válaszokat a gépjárműpiac szereplőnek adatbázisaiból küldjük.

  3. Mi történik abban az esetben, ha az alvázszámot véletlenül elírtam?

    Sajnos ebben az esetben is megtörténik a lekérdezés így FONTOS, hogy az alvázszám pontosan kerüljön meghatározásra. Kérjük annak többszöri ellenőrzését.

  4. Előfordulhat-e, hogy nem kapok kárelőzményre vonatkozó információt, miközben tudom, hogy az autón volt sérülés?

    Ez az esetek elenyésző részében előfordulhat, általában akkor, amikor a gépjármű javítását nem biztosítás alapján rendezték, vagy azt nem szervizben, hanem "saját kezűleg" javították meg.

  5. Hogyan követhetem nyomon a befizetéseimet, illetve vásárlásaimat?

    Az összes pénzügyi tranzakciódat, bejelentkezést követően az „Egyenlegem” menüpontban tudod nyomon követni.